BE Blog RSS Reader - Percuma

|



Adakah anda baca blog orang lain tiap-tiap hari?



Adakah anda mempunyai blog dan tidak ada masa untuk membuat post baru?



Gunakan BE Blog RSS Reader!


BE Blog RSS Reader adalah free newsreader. Ia dapat membaca isi kandungan RSS dari internet terus ke skrin anda tanpa perlu subscribe melalui email. Hanya drag icon RSS yang kuning itu ke BE Blog Reader untuk membaca RSS seperti tentang berita terkini, blog, podcast dan online content secara terus.


Kelebihan BE Blog RSS Reader:


1. Di bawah kawalan anda: Segala RSS yang akan dipaparkan di BE Blog Reader ini adalah di bawah kawalan anda. Jika anda melanggan RSS melalui email, anda berkemungkinan untuk menerima RSS yang kurang anda gemari. Tetapi dengan BE Blog Reader ini anda boleh pilih sendiri RSS mana yang anda mahukan. Cuma drag sahaja icon kuning RSS itu kepada reader ini.


2. Informasi terkini: Pelanggan RSS akan mendapat maklumat terkini dengan cepat sebaik sahaja post pada website atau blog kegemaran anda update blog mereka. Oleh itu tidak payah subscribe email untuk terima RSS.


3. SPAM Free: Yang ini paling penting sekali. Tidak ada SPAM!


4. Virus Free


5. Private and secure: Anda tidak perlu lagi memberi alamat email anda kepada blog-blog untuk subscribe RSS mereka. Anda mempunyai privasi untuk memilih mana-mana RSS yang anda mahukan tanpa memberi email kepada pemilik blog atau website.


6. Content Free: Anda boleh copy and paste content yang anda dari internet untuk diletakkan ke dalam blog atau website anda. Content RSS feed dikira unik oleh Google. Oleh itu anda dapat fresh content dengan percuma dan kerap.


Ciri-ciri BE Blog Reader:


1. Free download
2. Reads all the latest XML feed formats (RSS 2.0 and Atom 1.0)
3. Works on Windows 98/2000/XP/Me/NT operating systems
4. Requires no plug-ins or additional software or downloads
5. Does not require collection of any personal information
6. Program is FREEWARE and contains NO SPYWARE or ADWARE
7. Includes an uninstall function
8. File size is 1.2 MB
9. 100% FREE UNLIMITED DOWNLOAD



Jangan tunggu lagi. Sila klik di sini - Download 1 atau Download 2

0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!