HyperVRE - Power Tools untuk buat duit!

|

Gambar di sebelah adalah kepunyaan HyperVRE.com

Nak bagi tahu kepada pembaca, pengguna dan pembuat duit tegar di internet!

Pernah dengar tak HyperVRE ni?

Kalau anda nak tau, kebanyakkan ebooks yang saya beli dan baca dari master-master buat duit di Malaysia mahupun luar negara ni, semua mereka ni menggunakan software atau tools ini untuk buat website mereka, termasuk lah saya :). Dengan beberapa langkah, klik, 1 jam masa dan sedikit gementar (nak tengok betul ke yang diorang war-warkan tu), siap website. Semuanya dihujung jari anda!

HyperVRE ni bertindak sebagai software yang PERCUMA untuk membuat website dengan niche yang anda suka. Yang hanya anda perlukan ialah anda letakkan keyword yang high paying yang anda search kat Adword, lepas itu just click build. Terus siap!

Untuk menambahkan lagi pendapatan anda, register HyperVRE GOLD EDITION! Ia akan "ON" beberapa feature yang best-best seperti boleh letak Clickbank Affiliate ID, Amazon Affiliate ID, PayDotCom Affiliate ID dan macam-macam lagi. Kalau anda tidak register, tidak mengapa kerana anda boleh masih boleh meletakkan code adsense anda di situ.

Saya dah cuba benda ni. Memang menarik. Best!

Satu lagi nak kongsi dengan anda, saya tidak ada domain sendiri! Apa yang saya buat ialah saya copy semua isi kandungan website yang saya buat tu dengan HyperVRE ni kat blog saya.

Cuba lah, jangan tunggu lagi. Klik di sini.

1 comments:

Kimizo said...

boleh tau tak macam mana nak upload webpages yang digenerate oleh HyperVRE ke blogspot


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!