My Space Promotion - Cash Explosion!

|

Sebelum memulakan ringkasan tentang ebook ini, izinkan saya menerangkan serba sedikit apakah itu My Space. Mungkin kebanyakkan anda telah tahu tentangnya tetapi ada setengah yang masih tak tahu.

Apakah itu My Space?

My Space adalah laman Social Networking di mana anda membina jaringan rakan-rakan anda. Ia dibangunkan oleh Tom Anderson dan Chris DeWolfe (Answer.com) pada July 2003. Di situ anda boleh berkongsi gambar, blog dan berkomunikasi antara satu dengan lain. Kebanyakan yang sign-up My Space ini adalah remaja dan juga dewasa.

Ok, begitu serba sedikit tentang My Space, tetapi persoalannya, apa kena mengena My Space dengan buat duit free di internet? Sebelum itu, perlu dijelaskan beberapa perkara iaitu:

1. Traffic My Space datangnya dari orang yang berusia 15-30 tahun. Budak kecik pun ada. Mereka ini pemegang akaun My Space tetapi bukan mereka sahaja pengguna My Space ada juga peringkat umur yang lain.

2. Sebenarnya, My Space ni bukan tempat marketing. Tetapi bila dah ramai sangat join, macam-macam ragam diorang buat. Tambahan pula, ia adalah tempat komunikasi yang paling berkesan dengan menggunakan tools komunikasi yang hebat jadi ramai di antara internet marketer promote diorang punya produk kat situ.

3. My Space ini selalu membangun. Selalu diupdate. Pernah dengar tak seorang budak buat virus untuk My Space? Sekarang benda-benda macam tu tidak berkesan lagi kerana My Space telah upgrade diorang punya security.

Di dalam buku ini, ia membincangkan macam mana nak promote My Space anda. PERHATIAN, promote My Space anda bukan produk anda. Bila dah famous My Space anda baru lah masuk bab marketing pulak. Ia berikan anda link-link yang bagus untuk anda customise anda punya My Space supaya tampak lebih menarik sekali gus menarik minat orang untuk add anda sebagai friend mereka.

Bila anda telah berjaya mempromosikan My Space anda, baru masuk mempromosikan produk atau blog atau website anda. INGAT, berbillion-billion manusia masuk dalam My Space tiap-tiap jam. Sila ambil kesempatan ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut lagi, sila download ebook ini secara PERCUMA di sini - "My Space Promotion" (57kb)

2 comments:

Anonymous said...

Kesemua anak saya ada Myspace...yang kecik 9 tahun tu pun bermsg² dlm Myspace dgn kawan2 jiran tetangga..hehehe

Anonymous said...

hebat nye. tapi kena jaga2. takut diorang terjumpa yang mengarut2 dalam my space tu


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!