SEO Smart Future PR Software

|

Saya jumpa software yang berguna untuk anda!

Bagus jugak software ni.

Memperkenalkan "SEO Smart Future PR"!

Software ni boleh check anda punya link exchange, boleh tambah pelawat ke blog anda dan boleh tahu berita terkini tentang ranking blog anda dalam pasaran internet.

Bagaimanakah software ini berfungsi?

Seperti yang anda sedia maklum atau baru dimaklumkan, Google bukan seperti satu web-server. Ia adalah global network server atau dalam bahasa yang mudahnya "Jaringan server yang global". Sangat besar. Oleh sebab itu, apa-apa yang berlaku seperti perubahan page rank, ia tidak akan berlaku dengan cepat. Maklumlah, besar sangat. Jadi apa kena mengena dengan software ni?

Oleh kerana Goolge lambat nak update data, software ni boleh track ranking anda dengan cepat sekali. Tak payah nak tunggu. Anda boleh tahu dengan segera. Software ni akan check di "19 Google Data Center" untuk alamat blog anda atau alamat blog atau site yang lain. Untuk menggunakannya adalah amat mudah, cuma masukkan alamat diruang kosong dan tekan butang "Check", yang lain software tu akan baca. Mudahkan!

So, jangan tunggu lagi. Sila download. PERCUMA tau. Ingat! Orang yang berjaya adalah orang yang selalu mendapat maklumat dulu. Bukan tunggu maklumat.

Jika nak merasa kehebatan software ni sila download di sini - SEO Smart Future PR (418kb)

0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!