My Space Profit Strategies Ebook

|

Seperti yang dijanjikan dalam post yang lepas, saya sediakan untuk anda ebook tentang bagaimana anda boleh membuat duit percuma dengan menggunakan salah satu "social community" website yang terhangat di internet iaitu "My Space".

Ebook ini sedikit sebanyak menceritakan tentang bagaimana menggunakan My Space untuk buat duit.

Kalau anda lihat dekat homepage untuk My Space anda akan nampak satu tab yang bertanda "More". Di bawah tajuk More tu ada banyak link. Anda klik di link "Classified". Untuk lebih jelas lagi sila rujuk gambar dibawah:

Di bawah tajuk Classified tu ada banyak iklan yang telah dikategorikan. Macam-macam iklan ada. Cuba klik satu dan lihat apa isi kandungannya. Lihat gambar dibawah untuk lihat contoh-contoh iklan:


Kalau anda nak tahu di tempat ini lah mereka-mereka yang menjana duit online gunakan untuk buat duit. Mereka akan meletakkan iklan bagi produk mereka, perkhidmatan mereka dan lain-lain lagi.
Cuba bayangkan, My Space ni dilawati oleh manusia tiap-tiap hari. Berjuta-juta pulak tu. Kalau 1000 orang berminat dan beli produk anda yang sekoyong-koyongnya berharga RM10, berapa yang anda akan dapat? Kira lah sendiri...
Bersama-sama ebook yang anda akan download nanti mengandungi Reseller Right, Ebook, Website untuk promote ebook tu dan sedikit gambar format Adobe Photoshop.
Oleh itu jangan buang masa lagi. Untuk tahu lebih lanjut kandungan ebook ini sila download di sini dengan PERCUMA - My Space Profit Strategies (5.9mb)




0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!