Spain Menang!!!

|

Sapa pagi tadi tengok Jerman Vs Spain?

Best. Menarik. Ada Umphh...

Gambar di sebelah ini adalah wira bagi pasukan Spain yang menyumbat goal pada minit ke-33 yang menjadikan keputusan 1-0 seterusnya menjulang Spain sebagai Juara EURO 2008. Pasukan terbaik di Eropah tu...

Saya memang sokong Spain. Melihat dari permainan pagi tadi, boleh dikatakan Spain mengawal perlawanan. Hantaran dan penguasaan bola yang bagus. Bagi Jerman pula, saya lihat hantaran dan penguasaan bola adalah kurang sedikit. Mungkin ada faktor yang tidak dapat dilihat dengan mata kepala saya tapi itu lah kenyataannya yang saya nampak.

Saya beranggapan Jerman akan bangkit pada separuh masa kedua. Sebab hari tu masa Jerman Vs Turki, Jerman membuat kejutan di saat-saat akhir dengan goal penghabisan yang dilaksanakan oleh Philipp Lahm. Permain paling kecil dalam skuad Jerman tu. Kecil-kecil cili padi. Tapi nampaknya anggapan meleset. Spain berjaya. Apa nak dikata.

Sekarang EURO 2008 dah habis. Tinggal Sukan Olympic pulak. Sama-sama lah kita sokong Malaysia. Berikan atlit kita semangat. Mudah-mudah mereka membawa pulang pingat dengan banyak sekali.

0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!