Google Snooper

|

Yang ni satu software yang saya rasa anda patut download.



Memperkenalkan Google Snooper!


Sebelum saya membuat post ni, saya main-main software ini. Best jugak. Anda boleh tahu anda punya ranking berdasarkan keyword yang anda pilih dalam kata lain "Niche" anda.


Saya test saya punya blog. Untuk post yang lepas, saya telah menceritakan bagaimana saya mendapat ranking no: 1 untuk Google dengan menggunakan teknik yang diajar oleh Karl Sultana dalam ebooknya yang bertajuk "Cash In Blogging". Sesapa yang tidak download lagi sila berbuat demikian disini --> download. Rugi kalau tak download. Teknik beliau telah dibuktikan oleh saya.


Ok, berbalik dengan software ni. Saya test beberapa keyword yang saya telah buat dan keputusannya seperti gambar dibawah. Klik gambar untuk gambaran yang lebih jelas.



Saya dapat ranking yang ke-54 dalam page ke-6 dalam Goolge Search. Memang jatuh sebab tak update apa-apa pun. Tetapi bukan itu yang saya nak tunjuk kepada anda semua. Yang saya nak tunjukkan ialah software ini sangat berguna. Anda akan tahu anda berada dikedudukan yang mana dalam Google Search. Dengan demikian anda boleh mengambil tindakan yang sepatutnya seperti update blog atau website anda dengan harapan dapat merebut takhta no-1 dalam Goolge Search. Dan seterusnya menjana duit :).

Untuk mendapatkan software ini sila download dengan PERCUMA di sini - "Google Snooper" (436kb)

0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!