1000 Pelawat dalam Masa 24 Jam!

|

Pengarang bagi ebook ini, Jonathan Leger, membuktikan bahawa teknik yang beliau cipta ini berjaya memancing 1000 pengunjug ke website beliau.

Caranya dengan membuat video!

Kemungkinan kebanyakkan anda telah tahu kepentingan dan kebaikan video sebagai salah satu cara untuk mendatangkan free traffic yang banyak kepada site anda.

Cara beliau gunakan ialah tanpa menggunakan sebarang bentuk gambar. Hanya menggunakan ayat-ayat sahaja. Berikut adalah ayat-ayat digunakan dalam frame video beliau untuk menarik pengunjung ke site beliau:

Frame 1: You're not ready for this
Frame 2: No, no. I dont think i should show you this
Frame 3: You want to see it but i dont think i should show you
Frame 4: It's frightening, gruesome, horrible. You probably can't handle it
Frame 5: You want to see it? Are you sure?
Frame 6: Well it's againts my better jugdment, but ok
Frame 7: If you really want to see it, go to
Frame 8: But don't say i didn't warn you.

Kenapa method ini berjaya? Kerana beliau berjaya membuat orang yang melihat video itu tertanya-tanya. Manusia mempunyai sifat ingin tahu yang tinggi. Jadi beliau menggunakan "kekurangan" (sebenarnya kelebihan kita sebagai manusia) itu untuk menjadikan 25% orang yang melihat video itu kepada pengujung site beliau.

Untuk membacanya dengan secara terperinci sila download ebook ini secara PERCUMA di sini - 1000 Visitors in 24 hours (236kb)

3 comments:

Unknown said...

Download ahh...

Naim said...

silakan download. selepas itu gunakan ilmu itu untuk membuat untung duit... hehehe

Azwar said...

congragulation to you


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!