Conquering The Search Engines Ebook

|

Ebook kali ini ditujukan kepada newbies dan tidak lupa juga kepada yang sudah "pakar" untuk dibuat sebagai rujukan atau peringatan ataupun "free gift".

Saya beranggapan ramai lagi yang tidak tahu macam mana nak membuatkan blog atau site mereka diketahui umum tentang kewujudannya. Jadi diharap dengan kedatangan ebook percuma ini nasib anda akan berubah.

Sebenarnya tidak lah susah seperti yang diperkatakan.Ebook ini akan menceritakan pada anda bagaimana hendak menakluki enjin pencarian Google, Yahoo dan MSN dengan kaedah yang paling mudah sekali. Ia menggunakan ilustrasi atau gambar dalam kaedah penerangannya supaya anda dapat memahami dengan lebih mendalam. Senangkan?

Semasa membaca ebook ini, terdapat beberapa tips yang berguna yang saya jumpa yang patut dikongsikan di sini. Antaranya ialah:

1. Jika anda mengeluarkan "Press", gunakan tajuk yang menarik minat ramai pembaca.

2. Letakkan link blog atau website anda di dalam Press anda.

3. Gunakan ringkasan Press yang menarik supaya ia dapat menaikkan rasa ingin membaca.

4. Jangan buat Press seperti article jualan.

5. Perkara yang paling penting dalam blog dan website ialah gunakan keyword yang anda target pada

Untuk membaca ebook sini sila download secara PERCUMA di sini - "Conquering the Search Engine" (3.87mb)

3 comments:

Konsultan Gratisan said...

Menarik, bisa dipelajari nih...

Jie said...

Pertama kali dalam hidup saya beli e-book SEQ tu...kecewa kerana kebanyakkan info saya telah baca secara percuma..merata2 tempat orang bagi ilmu...kena rajin je..

tetapi..itulah pengalaman..saya hargai pelajaran saya kerana tertipu dgn e-book...

Naim said...

Sebab itu saya buat ebook free ni. sebab semuanya free. semua maklumat ada dalam internet. cuma kena rajin cari. musti dapat. saya macam awak juga kena tipu tapi saya serik... hehehe... sila download yang percuma hanya di ebooksduit...


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!