Adsense Domination Secrets by Liz Tomey

|

Nak dengar tak satu cerita yang boleh membuatkan anda sakit hati, tercalar perasaan dan tercabar!

Tambahan pula anda adalah seorang pemegang akaun Google Adsense!

Ikuti kisah ini:

"Seorang budak, berumur 18 tahun ketika itu, telah menjana wang dari Google Adsense Ads sebanyak $4000 sebulan. Percayakah anda dengan kenyataan itu? Ini bukan cerita rekaan tetapi kenyataan. Nak tahu formulanya? Budak perempuan ni suka game "Final Fantasy". Saya pun gila game ni. Jadi beliau buat satu website berkenaan game tersebut tanpa mengetahui yang website beliau akan menjadi kegilaan ramai pada masa akan datang.

Website beliau telah dikunjungi lebih kurang 15,000 pengujung SETIAP HARI! Jangan tak percaya. Mendapat 100,000 page impression SETIAP HARI. Bila ditemubual, beliau menyatakkan 2 perkara yang penting baginya untuk mempromosikan blognya itu, yang pertama; selalu update content website dan yang kedua; mempunyai forum sendiri dan bergiat aktif dengannya".

Untuk mendapatkan maklumat lanjut bagaimana anda boleh menjana lebih banyak wang Adsense, sila baca ebook ini dengan mendownloadnya di sini - "Adsense Domination Secrets" (1.12mb)

0 comments:


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!