Traffic Strategies For Success

|

Seperti yang anda sedia maklum, traffic ke blog atau website anda adalah perkara yang paling penting sekali jika untuk memasarkan produk atau buat duit dengan Google Adsense.

Dalam kata lain, pelawat yang datang itu adalah duit. Tetapi tahukah anda cara yang bagus untuk mendatangkan pelawat yang banyak, bukan yang sedikit, ke blog atau website anda dan seterusnya mempopularkan blog anda?

Ada banyak cara yang telah direka oleh pakar-pakar SEO dan Traffic untuk mendatangkan pelawat ke blog atau website anda. Salah satu strategi dan cara seperti yang dibahaskan di dalam ebook ini, "Traffic Strategies For Success".

Strategi yang dibincangkan adalah seperti berikut:

1. Press Release

2. Content is a King

3. Using Blog to generate traffic

4. Using Interviews to attract visitors

5. SEO optimizations

6. Teleseminars

7. Contest

8. Free report or bonuses

9. Business card or Coupons

10. Lastly, Affiliate or Referral Program

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang tajuk-tajuk yang dibincangkan seperti di atas, sila download ebook ini secara PERCUMA di sini - "Traffic Strategies For Success" (233kb)

1 comments:

Konsultan Gratisan said...

Aku sepakat.. Aku juga berusaha nerapkan itu ke semua ke blog aku. Dan dua hari ini kayaknya mulai kelihatan hasilnya. Makasih telah berkunjung dan berkomentar


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!