Red Hot Traffic in 10 Days

|

Ebook kali ini adalah menceritakan tentang bagaimana nak plan perniagaan internet anda dan seterusnya mendapatkan traffic yang dikehendaki.

Cuba bayangkan jika anda menghabiskan ratusan ringgit malahan ribuan ringgit untuk perniagaan internet anda tapi hasil yang anda dapat tidak pulang modal?

Jadi perancangan yang begitu rapi mesti dibuat untuk mengelakkan perkara itu terjadi.Ebook yang saya ketengahkan ini menceritakan segala yang perlu anda buat, persiapan yang harus dilakukan supaya pembaziran atau kos dapat dikurangkan.

Antara perancangan yang dapat dibuat dalam masa 10 hari (Ya! 10 hari tau!) dan yang dibincangkan dalam ebook ini adalah seperti berikut:

Hari 1: Business Plan and The important of Targeted Traffic (I did it before)

Hari 2: Autoresponder. Find Incentive for Opt-in List (I did but get mass up)

Hari 3: Write articles and submit them... it's free

Hari 4: Write and add PPC ads (Every blogger did it, I suppose!)

Hari 5: Register with Clickbank

Hari 6: Find Forums and Blogs and do posting (I love this part)

Hari 7: Place E-zine Advertisement

Hari 8: Find Link Exchange partners (I'm doing it and still)

Hari 9: Get Press Release

Hari 10: Plan to continue to grow and thrive (Grow an empire)

Jadi untuk melanjutkan pembacaan anda, sila berbuat demikian dengan mendownloadnya secara PERCUMA di sini - "Red Hot Traffic in 10 Days" (423kb)

2 comments:

Anonymous said...

Gue pernah download yang beginian, namun ga jadi gue pake. SEO gue cukup sederhana aja, blogwalking and komentar. Bro, blog malaysia bisa juga ikut sponsoredreview, coba aja.

Anonymous said...

bisa aja. saya juga mendaftar diblog indonesia. kebanyakkan visitor blog ini dari indonesia. terima kasih kepada rakyat indonesia... hehehe


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!