Adsense Secret 2008

|

Ebook ini ditujukan kepada mereka yang mempunyai Google Adsense account! Juga kepada mereka yang hendak meningkatkan lagi Adsense Revenue. Ebook ini tak cover yang basic step so ambil perhatian.

Jika anda salah sorang pemegang akaun Adsense dan macam susah je nak meningkatkan CTR (click though rate),saya rasa anda perlu baca ebook ini. Saya rasa anda akan berasa ebook ini sangat-sangat berharga buat anda.

Kalau ada baca ebook ni nanti, anda akan lihat pengarang menunjukkan teknik-teknik yang powernya, macam mana nak letak Adsense pada website atau blog anda seterusnya meningkatkan klik Adsense tersebut. Teknik Placement Adsense yang beliau ciptakan itu dapat membuatkan para pelawat website atau blog anda terpukau. Pengarang buku ini juga menyatakan kalau anda baca ebook ini, 50% - 100% income Adsense anda akan meningkat! Tak percaya? Cuba la dulu...

Bersama-sama ebook ini juga, pengarang sertakan "high paying keyword". So tak payah la anda nak tercari-cari keyword yang mana mendatangkan profit yang tinggi pada anda.

Untuk tahu dengan lanjut teknik-teknik yang beliau cipta tu, sila download ebook ini secara PERCUMA di sini - "Adsense Secret 2008" (361Kb)

1 comments:

Anonymous said...

Karena blog gue pake bahasa Indo, jadi ga punya account adsense. Kayaknya laris manis tuh..


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!