Unlimited Profits & Traffics

|

Hari ni saya baca ebook ni. Baru review tadi. Gempak jugak ebook ni. Banyak sungguh kontraversinya...

Bagi saya, ebook ini dapat membuka mata dan hati anda tentang teknik-teknik yang penting untuk mendatangkan keuntungan dalam perniagaan internet anda.

Anda jangan kata anda sudah tahu teknik-teknik yang powerful! Anda boleh buat duit bila-bila saja di internet! Itu adalah kesilapan yang paling besar sekali yang telah dilakukan oleh pengarang buku ini. Insaf terus!

Perkara yang menarik sangat-sangat pada saya dalam ebook ni ialah tentang perkara yang selalu digembar-gemburkan oleh master-master buat duit kat internet ni iaitu tentang "lot of traffics = more money you make"!

Kebanyakkan dari kita ini, terutamanya saya, suka mengejar traffic ni. Siang malam mencari traffic. Selalu ingin mendapatkan traffic yang banyak supaya datang melawat blog atau website kita. Kononnya kalau banyak traffic tu kemungkinan ada antara pelawat yang datang kan beli produk atau servis yang kita tawarkan. Tetapi menurut pengarang ebook ni, traffic itu menjadi perkara nombor 2 dalam mencari keuntungan dalam dunia perniagaan di internet. Perkara yang menjadi nombor 1 dalam perniagaan internet ni adalah keuntungan! Jangan silap!!!

Kena pikir macam mana nak mendatangkan keuntungan. Baru jalan atau teknik-teknik seperti mendatangkan traffic tu tercipta.

Pengarang ebook ini siap membuat perumpamaan lagi seperti "great traffic-generations linked to a poor "profit-generations" model leads to failure".

Amacam? Tergamam? Tercabar?

Kata pengarang ebook ini lagi, sebenarnya sesiapa yang menukarkan pelawat atau traffic yang datang ke website atau blog kita itu kepada pembeli, dia lah sebenarnya pemenang yang unggul. Yang paling beruntung sekali. Maketer yang sebenar adalah marketer yang dapat mendatangkan traffic yang banyak ke website atau blognya dan menukarkanya kepada pembeli. Bukan hanya generate traffic sahaja.

Lagi, katanya, kita selalu menggunakan pelbagai teknik. Siang malam mencari teknik macam mana nak mencari duit kat internet ni. Kadang-kadang semua teknik dipakai dalam satu masa yang sama. Tetapi habuk pun tak da. Kalau nak tahu, kebanyakkan tok guru-tok guru yang dah berjaya membuat duit kat internet ni gunakan 3 benda yang simple je untuk buat duit kat internet ni. Benda-benda tersebut adalah:

1. mereka mencari teknik yang paling mudah, senang nak di apply. Tak payah nak pening-pening kepala untuk mendatangkan traffic ke target website atau blog mereka.

2. teknik yang dapat mendatangkan keuntungan yang "melampau" dengan membuat kerja yang sikit je.

3. teknik yang mampu membuat duit secara autopilot. Tengah tidur pun duit masuk jugak.

Amacam? Rasa gempak tak ebook ni? Rasa-rasa ada tak teknik yang macam tu? Jawapannya memang ada tapi kena cari la!

Kalau anda teringin nak baca isi kandungan sepenuhnya ebook ni, nak bagi buka sikit mata kepala dan mata hati anda, saya rasa elok anda baca ebook ni. Jangan malu untuk downloadnya secara PERCUMA di sini - " Unlimited Profits & Traffics" (268Kb) , Download Reseller Pack di sini - "Reseller Pack" (288Kb)

3 comments:

Anonymous said...

Kak jie dtg hntr tomyam ni...buka email sebelum sejuk..:D

tapi seronok tau tgok traffic...hehehe..mcm motivasi utk diri sendiri.

Anonymous said...

Wah, sory mampirnya telat. Tapi ga nyangka dapat kaki

Anonymous said...

bz ke?

tak nmpk lama ..
bercuti ?


Tukar Link dan Promosi Website - Webkios Direktori gratis untuk promosi dan tukar link website indonesia dengan berbagai macam kategori. Tambahkan website anda sekarang!